FAQ Klantenservice
Ik wil graag lid worden! Kan ik dit zelf regelen?
Welkom! Leuk, dat kan via de webshop!
Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?
Je kunt je lidmaatschap alleen pauzeren als je een blessure hebt of zwanger bent. Je pauzering doorgeven kan onderaan deze pagina. De gepauzeerde periode wordt aan het einde van jouw lopende lidmaatschap toegevoegd.
Is er bij alle lidmaatschappen sprake van een opzegtermijn?
Yes, bij zowel het jaarlidmaatschap (na een jaar) als ook bij een maandabonnement hanteren wij een maand opzegtermijn.
Ik heb een gerichte vraag, wie kan ik bellen?
Voor LIVEPT-Scheveningen bel je 06-14363355 en voor LIVEPT-Mariahoeve 06-25172455
Ik ben niet blij! Waar kan ik mijn feedback geven?
Balen dat je ontevreden bent! Alle feedback is welkom via klantenservice@livept.nl ! We nemen spoedig contact met je op!
Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Super jammer dat je de LIVEPT- Community gaat verlaten! Opzeggen doe je via het contactformulier op deze pagina, scrol iets verder naar beneden